در این مقاله با مشاوره تولید آدامس و موارد مهم آن در خدمت شما هستیم. همانند اکثر محصولات غذایی، در تولید آدامس می توان دو مسیر را در پیش گرفت، 1. تولید آدامسی با کیفیت و هزینه متوسط با استفاده از رنگ‎ها و اسانس‎های مصنوعی، یا 2. تولید آدامسی با استفاده از رنگ‎ها و اسانس‎ها طبیعی

همانگونه که در اکثر مشاوره‎ها ذکر شد، نوع توجه مصرف کنندگان و احترام به مسیر فکری قالبی که آنها در انتخاب موارد مصرفی خود بر می‎گزینند می‎تواند تولیدکننده را به سمت شکوفایی هر چه بیشتر محصولاتش هدایت کند.

آدامس های با رنگ مصنوعی

در سال‌های اخیر با با افزایش شیوع سرطان که یکی از معروف‎ترین آنها سرطان روده و معده است، توجه عامه مردم به مواد مصرفی‎شان افزایش چشمگیری داشته است لذا بدنبال محصولاتی هستند که کمترین آسیب را به سلامتی آنها وارد کند، آدامس نیز از این قائله مستثنا نبوده و با وجود صرف هزینه بیشتر از سوی تولیدکننده، می‎تواند فروش و توجه بیشتری را از سوی مشتریان جلب کند. در این زمینه در کنار شاخصه‌هایی همچون بدون شکر بودن آدامس‎ها، رنگ و اسانس نقش مهمی را ایفا کرده و می‎توان در کنار استفاده از سقز، محصولی 100% طبیعی را تولید کرد.

در رابطه با آدامس هایی که رنگی در آنها استفاده نمی شود، تنها بخش لازم روکش آدامس است که با رنگ تیتانیوم دی اکساید پوشیده شده و از آنجایی که این رنگ، تنها رنگ سفید و همچنین طبیعی است، لذا بهترین انتخاب جهت روکش آدامس است.

آدامس طبیعی

در مورد آدامس های میوه ای که با استفاده از رنگ های خوراکی رنگ‎آمیزی می‎گردند، استفاده از رنگ های طبیعی در کنار آنکه می تواند رنگی نزدیک تر و شبیه تر از رنگ‎های مصنوعی به میوه را به محصول اضافه کند، می‎تواند رضایتمندی مصرف کنندگان را به خود جلب کند. رنگ های مورد استفاده در این زمینه بایستی در برابر رطوبت مقاوم بوده و در عین حال تحمل بالایی نسبت به اکستروژن از خود نشان دهند.

مشاوره تولید آدامس با توضیحات کامل

از رنگ های مورد استفاده در زمینه آدامس می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
1.کارمین – رنگ صورتی

2.تورمریک – رنگ زرد

3. بتاکاروتن – رنگ نارنجی

4. رنگ کارامل – رنگ قهوه ‎ای

مقاله مشاوره تولید آدامس به زودی به روزرسانی شده و کامل خواهد گردید.

One thought on “مشاوره تولید آدامس

  1. Avatar for مرتضی ارجمندی نیا
    مرتضی ارجمندی نیا میگوید:

    با سلام
    ما در تولید صابونهای گیاهی فعالیت می کنیم،ایا می توانیم از اسانس خوراکی در تولید صابون استفاده کرد؟مثلا اسانس.نارگیل شما برای کار ما جواب میده؟

    • Avatar for بخش پشتیبانی افزودنیها
      بخش پشتیبانی افزودنیها میگوید:

      با درود
      بله استفاده از اسانس های خوراکی هم امکان پذیر است. از آنجاییکه کمپانی جی اف اف اسانس های بهداشتی هم تولید می کند، می توانید ار اون کدها استفاده کنید که عطر بهتری برای مصارف بهداشتی دارند.
      جهت اطلاع از لیست قیمت و تهیه نمونه با دفتر تماس حاصل فرمایید.
      با آرزوی موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

mojavez